2012-07-07

Zag vanmorgen vroeg wel een koppie aan de achterkant boven de rand uit komen. Dacht dat er een zat met prooi,maar liet zich niet zien voor een fatsoenlijk prentje. Om 8:40 ging ik weer over het zandpad naar mijn autotje, op weg naar huis dacht ik, bij gebrek aan valken. Kijk ik nog is een keer om......Zit er plots een op een hoek. Dan terug, maar dan hoor en zie ik het spel in de lucht al van twee valken. Het komt boven me en verdwijnt de zon tegemoet. Als je luistert hoor je ze wel en ik had ze ook nog een beetje in het vizier zag ik thuis op lappie. Dan zie ik er een in een hoogspanningsmast, wandelen we daar ook nog maar is heen. Die blijft mooi zitten en laat zich wel mooi plakken, een ouder. Zag ook nog een buizerd in zo'n mast, beetje verscholen. En zo werd het toch nog laat voor mijn doen.
2012-07-07 asml door GerritE