2012-08-11

 Ach, je oog moet er maar op vallen he.

 Die duif in beeld was toeval.

 Het ging meer over de locatie van de torenvalk.



 Als ik korter bij kom staan, gaan die piloten op de A67 op hun toeter hangen, en ik ken ze niet eens, malloten. 

 Moet er nog ooit zoveel reclame aan die toren komen hangen of waar zijn toch al die haken en ogen  voor.
Hoop niet om het gebouw bij elkaar te houden.

 Hierin zag ik nog wel een jonge slechtvalk.

 Maar het is allemaall wel heel 'verwegistan'.

 Deze buizerd vloog voor de scoop door, net boven een hoogspanningsdraad. En ik, knip ik heb je.

 Ik stond er vandaag niet alleen.

 Toen ik later nog is terug kwam zat de torenvalk aan de voorkant.
Heb ik mijn fiets maar is effe aan de voordeur van die toren geparkeerd bij asml, maar dan wel achter het hekwerk en door de afrastering van de aanbouw ziekenhuis.
Maar dat vond het valkje toch iets te kort bij en vertrok toen de scoop opgesteld was en zag ik weer enkel een oog uit de wand steken.