2012-08-21

Vanmorgen zat het vrouwtje weer in dat 2e gevelraampje van boven.
Het mannetje zal niet (meer) aanwezig zijn, daarom bleef ze daar zo lang zitten, vermoed ik.
Om 8:15 uur dook ze dan plots naar beneden, beetje op links aan, maar ik zag met het blote oog niet waarheen of op? Het leek me dan ook misgegrepen, toen ze weer omhoog kwam.
Omdat ze weer niet achter de toren vandaan kwam, ging ik maar weer even kijken aan de achterkant.
Zat ze zonder prooi voor het 9e raam van boven en eerste grote van links, van achteren gezien dus.
Om 8:38 zal ze daaruit vertrokken zijn want toen zag ik haar weer vliegen en ging ze op Eindhoven aan en ik de andere kant op. Home.


 Dit is nog wel een warm vers vallende 'verfstreep'. Ik was op het juiste moment weer bij de knop.

 Ja kijk maar is waar die de gevel weer heeft besmeurd, viespeuk.

 Aan de achterkant dus.

 kan dat zo niet precies zien met mijn compact ding, daarom staan de 2 bovenste verdiepingen er niet op. maar het was 9 van boven, waar ze zat.

 

Nee, geen slechtvalk gezien.