2012-09-04





Ach zo'n meeuw is leuk, ook wel die mist boven de visvijver.
Maar als er verder geen slechtvalk te zien is, of het moet heel in de verte op die mast zijn, als het er al een is.
Ja dan ga ik daar toch maar is kijken.

 En daar zat ze dan ergens boven de helft op een stangetje

 O hij zat er ook ietsje hoger.
Hij was wat actiever met prooivluchten.

 Na zo'n mislukte prooivlucht ging hij weer ergens anders zitten.

 Keerde zich eens om.

 Ik wilde eigenlijk die andere, oranje ring, zien.

 Nou dan gok ik wel op DF.

Zij had hem wel laten zien, AF. Aan linker.
En knipogen doet ze ook nog.

 Ja die bedoel ik maar kan hem niet lezen

 Bij terugkomst van weer een mislukte prooivlucht ging hij dan maar boven op het plateautje zitten.

 Zij ging ook nog is verzitten, zat ze meer in schaduw.

 Hij was toch wel zoekende.

 Nee andere ring wil ik zien, die oranje.

 Oke, dan niet.