2012-09-13

Het regende hier weer vanmorgen dus ik had beter nog even kunnen blijven liggen, maar helaas.
Als dan tegen 10 uur het zonnetje doorbreekt en ik nog nergens anders aan ben begonnen vertrek ik maar. Eerst de tank effe ergens voldoen want dat loopt ooit snel maar ook wel is langzaam leeg maar het raakt op. En toen maar meteen naar croy eindhoven.
Er is daar dan wel meer bedrijvigheid als op de vroege ochtend.
Maar het is man DF die boven op het driehoekig plateau zit.
Die vertrekt dan plots, met in zijn kielzog AF, die zag ik nergens zitten maar was er wel dus..
Dan volg ik DF maar een beetje met camera tot hij weer op zijn bekende plekje gaat zitten.
AF gaat dan boven op zijn eerdere plekje zitten.
Nu kan ik het gemist hebben en nam hij onderweg een prooitje, maar ik zag niets tussen zijn poten.
Maar als hij daar dan zit zie ik wel aan zijn staart iets vreemds wat toch een vogelpootje is en even later begint hij met eten. Vers of oude prooi. Ik zou het niet weten.
Maar hij blijkt wel altijd honger te hebben..............


2012-09-13 asml door GerritE