2012-09-09

 AF nog op de toren. Ze had toen al 2 andere hoeken bezocht; maar ik was telkens te laat met mijn apparatuur opstellen, maar dat is beter als ove............

 Hier en daar hing nog wat mist vanmorgen.

 Toen ze wegvloog van toren ging het richting de mast, er kwam onderweg nog wel een andere valk bij, zal df wel geweest zijn........
 

 Doe ik deze meeuw eerst ook nog effe plakken voor ik ook vertrek naar mast.

 O ja en de visvijver niet vergeten. Het bootje is verplaatst. Maar er wordt daar ook aan 'nachtvissen' gedaan, dus dat bootje zal wel worden gebruikt.

 Ook de mais doet goed zijn best.

 Bij aankomst zat ze hier dus, AF.

 Ja schuif maar is wat op; kom je beter in beeld.





 Als je dit inzoemt zie je haar ring AF.

 En weg was ze. Ik kon haar ver volgen door mijn kijker , tot ze achter de geluidsschermen van de N2 verdween.

 

 Maar zo snel terug? Nee, dat kan niet, dus dit moet dan DF zijn. Is ook lichter getint op de borst en minder stippen, volgens mijn bescheiden mening. En op film zie ik rechts een oranje ring als hij wegvliegt.

 Toen ging hij weer hier zitten.

 Ik liep daar even voor om.

 Dan kon ik dat misschien beter zien.
Maar ik kan hier geen af van maken dus ik houd het echt op DF.

 Als hij dan weer is weg is; zie ik hem even later plotseling een halve mast lager zitten.

 Weer aan een prooi. Tja dat heb je allemaal mooi gemist Gerrit.

 Even vanaf een andere hoek, het talud van de N2.
 

 Dit staat er achter het scherm.

 Nog een vanaf 'mijn' plekje; en dan naar huis.

 Als ik geen asml-toren zie; zie ik asml.
Nee ik droom er nog niet van nee. :-)
Moet er een koeling op die trailers zitten ?
Ik word steeds nieuwsgieriger naar de inhoud er van.............
oke.