2013-01-05

Het weer is wel slecht voor een foto maar ik moest er zelf even op uit vond ik. Ze waren beiden op de toren aanwezig. Ze vlogen ook nog is een enkele keer om wat te gaan verzitten of elkander wat te vervelen, of toenadering zoeken? Wie zal het zeggen. Er kwamen ook nog enkele wandelaars voorbij die wel in waren voor een praatje. Ook nog een cachezoeker of hoe noemt men zo'n schatjeszoeker..... Nu had ik dat schatje al in mijn hand gehad en bij de rommel gegooid, zonder er bij na te denken. Ja dat lag iets te opzichtig langs de weg, dat zie ik dan wel weer zonder gps. Maar toen de man wat te dicht bij kwam begreep ik meteen mijn vergissing en hebben we het 'schatje' maar weer netjes teruggestopt, zonder dat je het ziet. Verder werd het steeds mistiger en natter en ben ook ik maar weer naar huis gegaan. Het gaat goed met de slechtvalken op de asml-toren.

2013-01-05 asml door GerritE