2013-02-05

Op de toren was niets waar te nemen dus keek ik is naar de mast op Croy. Ja daar leek me wel iets in te zitten. Toen ik dat niet meer zag zitten zag ik AF in het gevelraampje zitten, 2e van boven. Zou die dan van de antenne zijn gekomen? Zo rond 9:20 uur vliegt ze daaruit, met een boog komt ze over de visvijver en zie ik haar prooi, maar ik zat net in mijn stoeltje en mijn nek is niet zo lenig als van de slechtvalk, dus als ik overeind ben en me omkeer is het verhaal zoek. Omdat zij redelijk lang wegblijft vermoed ik dat het ontbijt gelukt is. Maar 10 minuten later zie ik haar op het rooster. Zo rond 10 uur gaat ze nog even binnen. 10:10 vliegt ze eruit en mept nog even tegen een kouwtje of zoiets, die waarschijnlijk toch te dichtbij kwam, of ze heeft haar dag niet want tegen een kouw zag ik ze nog niet uitvallen. Ze gaat dan op de linker hoek zitten van gebouw, lange zijde. 10:15 is ze weg en 10:20 zie ik, denk haar, weer op die digitenne mast zitten. Maak nog een babbel met een plaatselijke die trouw zijn hondje uit komt laten en ook nog een kijkje neemt door kijker naar mast. Hij ziet ze ook zitten. Dan pak ik mijn boeltje bij elkaar en ga nog even naar mast kijken. Daar zit ze dus inderdaad. Als ze daar vandaan dan ook weer wegvliegt, ga ik maar naar huis. Volgens mij zag ik het mannetje niet, vanmorgen en het was koud.
Je ziet de F op ring.

2013-02-05 asml door GerritE