2013-02-16

Weer mistig vandaag. Maar het vrouwtje zat op rechterhoek terwijl mannetje zich met een 2e valk bezig hielt. Eerst dacht ik nog aan een duif of zo maar snapte al niet goed dat die zo dicht in de buurt mocht rondvliegen. Tot ik het mannetje met 'm op zag vliegen, door mijn kijker. Het was niet spectaculair of vijandig, maar tot slot bleef er toch maar 1 van de 2 in beeld. Kwam ook wel een beetje door de mist. Zij liet zich rechts nog een keer naar beneden vallen voor een prooi, maar dat werd ook niks. En verder zaten ze rechts samen op de dakrand. Later zij rechts en hij links, dat is ook wel mooi hoe ze elkaar dan begluren, daar snap ik dan weer niks van. Toen stond ik weer in het zandpad bij visvijver. Even later vloog zij weg en bleef hij links achter. En daar heb ik hem ook maar achter gelaten. Het wil toch niet helder worden.