2012-11-28

Op mijn wandeling over het zandpad zag ik enkel, nog steeds, het hekwerk op het dak. Zal wel een blijvertje worden. Twee vogeltjes steeds op de rand was ook wel grappig. Dan maar is naar de digitennemast op croy kijken. Dat gaat al weer stukken beter nu de bladeren van de bomen zijn. Vliegt er doodleuk een valk op dat plateau met prooi. Door scoop kan ik de plukbewegingen wel waarnemen. Na de voederbakjes te hebben gevuld, maar met gepaste spoed terug naar het autotje en naar croy. Daar zat zij dan, haar krop goed gevuld. Even later zie ik door de scoop haar kijken alsof er iets nadert. Als ik dan zoder eens naar boven kijk is ook hij gearriveerd en begint aan prooi. Of hij die zelf meebracht of rest is van haar heb ik gemist.
2012-11-28 asml. door GerritE
2011-11-28 asml (2) door GerritE