2012-05-29

2012-05-29.
Zag maar 3 jonkies vanmorgen op de liftschacht.
Eentje was wat actief met een wandelingetje.
De rest was lui, vreselijk lui, ja wat moet je anders met die hitte.
Eentje viel zowat van het rooster.
AF vrouw zat rechts op hoek gebouw.
In een moment van zwakte van me was ze plots weg.
Omdat er ook geen prooi kwam ging ik maar aan de achterkant kijken. Daar zat ze.
Dacht nog effe dat het 4e jong ergens op de gebouwen aldaar zou zitten maar ik kon het niet ontdekken.
Dan zal ze haar imperium hebben zitten bewonderen, asml...........
Later ontdekte ik rechts een koppie boven de dakrand uit en ja hoor daar was het 4e jonkie.
Die deed wel verwoede pogingen over de hele lengte en breedte van het gebouw om dat 'vliegend' af te leggen met de teentjes nog net aan de grond.
Nou ik zag het spul weer, enkel man DF gemist vanmorgen.