2012-05-25


 ouder.



 rechts op hoek ouder. en op de liftschacht moet je maar zoeken.:-)

 O, had ik nog niet genoeg ingezoemd.

 De landing op de nestkast.


 Ja als ze wat rustig zweeft, kan ik ze wel in mijn scoop volgen...........




 Vreemde vogel............

 Eindelijk ook is een zwaluw door het beeld. Ze waren weer talrijk aanwezig.


 Ouder op nestkast.


 Soms heb ik mazzel met zo'n actiefoto. :-)



 En deze wist toch te ontkomen, ja je kon er op wachten natuurlijk. Mocht er toch 15 minuten zitten voor de aanval van achter kwam. Enkel een paar veren was het resultaat.
Volgens mij liet de duif zich naar beneden vallen en ging de valk veel te snel. die moest in de ankers en rechtsom, toen vloog duifje al halverwege de hoogte gebouw en werd de boel maar afgeblazen voor een 2e poging. 


 Hier vliegt ze op van de cam.

 Hij effe bij een van zijn kroost.



 Pechgeval......Afvoeren die hap.