2012-09-11

 Toevallig op een dakrand.


 Toen kwam hij aanvliegen.

 Het is even zoeken met al dat ijzer om hem mooi in beeld te krijgen.

 Zo dan maar, tegen de zon in, die helemaal niet schijnt.

 Ja hij heeft mijn gebed verhoord en gaat andersom zitten.

 Hij is ook wel mooi. DF.

 De aanzet tot..............

 Je zou het bijna denken maar hij bedacht zich.

 Maar hij staat wel vreselijk op de uitkijk.


 Ik denk: effe nog een close-upje voor hij gaat vertrekken.

 Is hij me nog bijna te snel af. Ja je kon er op wachten, het zat er gewoon aan te komen. Maar ik had hem al rechts in beeld gezet. Je moet er wat voor doen maar het zijn wel de mooiste vind ik.

 En hier is hij dan weer zojuist geland met zijn prooi en moet even uitrusten.



 Waarna hij er toch maar aan gaat beginnen.

 ?

 
En toen was het weer mijn tijd om te gaan ontbijten.
vrouw AF niet waargenomen hierzo vanochtend........