2012-09-12


 Hij.

 Hier zie ik zo niets.

 Hier ook niet......Bootje foetsie?

 Als hij dan uit de toren vliegt ga ik hier een valk zien...........

 Onder aan die lussen, midden in de foto, daar zit hij

 Hier dus. Ja ik doe er iets langer over.

 Zo, we gaan vertrekken?

 En weer terug.

 Zo, zie je iets?

 Ja dus en weer weg.

 En weer terug en weer weg.

 Gaat weer niet zo goed lukken vandaag met dat ontbijt.

 Ja gaan we?
 

...Nee.....

...Ja...

..Nee..

 Ja, toch maar wel.

 Ja het was al een twijfelgeval dus al weer terug.


 Dan weer is daar.

 O, gaan we weer?

 Ja dus.

 Zie ik plots haar ook weer op haar stekkie zitten.

 Onderweg naar haar toe zie ik die Zwarte Roodstaart van gisteren op de dakrand, nu bijna in het talud zitten

 Zij dus AF.

 O, hij is ook al weer terug. DF.

 Als ik dan op mijn plekkie ben is hij al weer gaan verzitten of weggeweest? Kunnen ze net samen op een prentje zij rechts en hij links
 Omdat het zonnetje weer is gaan schijnen ga ik er nog even voor zitten en zie hem al weer vertrekken.

 Maar het gaat wat donker worden en en het is nog geen avond, vanmorgen om 7 regende het ook al, en een keer nat worden is wel genoeg ,dus ik vertrek naar mijn eigen ontbijt en wens hem veel sukses met het zijne.