2012-09-10

 Het wordt een beetje eentonig maar in de vroege ochtend tref je nog wel is een slechtvalk op of rond de toren


 Op die mast zie ik dan nog niets zitten, erin hier of daar gaat niet lukken op deze afstand.


 Zo krijgt dat bootje al weer een heel ander gezicht.

 Ze doen hier ook aan 'nachtvissen'.


 Opletten dan ga je haar zien.
 
 Links; 2e kozijn van boven.



 De drie musketiers.


 Oeps; viel er nu een naar beneden ?

 Toen die slechtvalk van toren vloog kwam die hier zitten.

 Toen ik daar arriveerde zag ik toch DF met prooi aankomen en weer op zijn bekende 'tafeltje' landen. Staat ook op filmpje.


 Maar ik stond hier eigenlijk voor haar effe te plakken.


 Dus toen nog even vanaf  'mijn' stekkie.



Begon het te regenen; heb ik een vreselijke hekel aan, dus was ik vandaag snel weer thuis.