2013-04-14

 

 Na een 2e rondje scannen met kijker vond ik hem, etende. Toen hij ermee gereed was bleef hij daar nog even zitten.

Toen kwam hij maar onder de nestkast op de dakrand zitten.
Raakte ik in gesprek met de visvijverbeheerder en zoek was valk. Heb later ook niks meer kunnen vinden en ben ook maar vertrokken. 
 Ik ging nog even terug; kijken voor de laatste wissel van vandaag.

 Uit het niets zat ze plots hier.


 Hier gaan we voor een duifje, het mocht allemaal.

 Waarschijnlijk ziet ze die ook niet zitten.

 Hier komt hij uit de kast en de duif maakt dat ze wegkomt.

 Hieronder komt zij aanvliegen. Je ziet de schaduw al en ik was weer iets te snel met het vingertje.

 En landt op linker hoek.

 Als hij dan wegvliegt van het rooster.......

......Gaat zij naar binnen.

 En dan zit hij rechts op hoek.

 Ik wacht het niet af en ga ook. Als ik over het viaduct van de A67 rijdt, is hij al weg van rechter hoek.