2013-04-12

 Hier zat AF, links 2e raam van boven.

 Hier vertrok ze.

 Vloog een keer in de kijker van DF, die ik mag aannemen op de eitjes ligt.

 En ging op de......zuid-west hoek zitten zou Piet zeggen. Dat is ook een idee, als je weet waar het noorden is. ;-)

 En daar zag ze wat......

 En er op af.

 Helaas; mislukt en op de n-o hoek.

 Zag ze weer wat en weg.

 Omdat ze wat lang weg bleef; keek ik maar is naar de digitenne-mast, op Croy, Eindhoven.


 Neem ik maar aan dat het dus AF is.

 Als ze daar om half 8 weg is denk ik haar hier te gaan zien. Yes.

 Dit werd een prooivlucht; over me heen, achter me over de visvijver en dan zie ik het niet meer.

 Hier komt ze terug, mislukt dus.

 Dat deed ze nog een keer op dezelfde manier.

 En toen kwam ze hier zitten. Z-W hoek.

 En toen zag ik plots 2 valken boven de toren vliegen waarvan er een naar binnen ging, omdat er geen uit kwam zal die er al uit zijn geweest en zag ik DF en AF effe samen.

 Zo al hoog zomer. :-)

 Ze laten hun 'sporen' al weer aardig na op het gevelwerk........